Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко ремонт по задното окачване на Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Щом наклона е видим, то според мен няма смисъл да плаща два пъти за реглаж, само колкото да му кажат отклонението с точност до десета от градус. Най-добре да си ремонтира квото има за ремонт и после да ходи за реглаж. Но всеки си знае и преценява...


    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
      Щом наклона е видим, то според мен няма смисъл да плаща два пъти за реглаж, само колкото да му кажат отклонението с точност до десета от градус. Най-добре да си ремонтира квото има за ремонт и после да ходи за реглаж. Но всеки си знае и преценява...
      Това, което ще покаже машината, монтьорът няма да го види така прецизно и точно. Но ще го насочи

      Comment


      • #48
        Ок, наклона е отрицателен, 1.733°. Кое е за смяна?


        Comment


        • #49
          ляво колело беше 1, и нещо (под 1.5) дясното ми е 3.5. Сменени бяха тампоните на щангите, сега съм сменил целите щанги, тампони на амортисьори,прашници и ударни тампони на амортисьори. Амортисьорите са здрави, ще сменям тампона на шенкела от който според мен не влияе наклона. Не знам от какво се разкрачва, а много искам да знам. На подемник когато я вдигнат се изправят гумите и при спускане се разкрачва от тежестта си.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
            ляво колело беше 1, и нещо (под 1.5) дясното ми е 3.5. Сменени бяха тампоните на щангите, сега съм сменил целите щанги, тампони на амортисьори,прашници и ударни тампони на амортисьори. Амортисьорите са здрави, ще сменям тампона на шенкела от който според мен не влияе наклона. Не знам от какво се разкрачва, а много искам да знам. На подемник когато я вдигнат се изправят гумите и при спускане се разкрачва от тежестта си.
            Да нямаш крив мост?

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
              ляво колело беше 1, и нещо (под 1.5) дясното ми е 3.5. Сменени бяха тампоните на щангите, сега съм сменил целите щанги, тампони на амортисьори,прашници и ударни тампони на амортисьори. Амортисьорите са здрави, ще сменям тампона на шенкела от който според мен не влияе наклона. Не знам от какво се разкрачва, а много искам да знам. На подемник когато я вдигнат се изправят гумите и при спускане се разкрачва от тежестта си.
              166 се разкрачва точно от този тампон, на шенкела, различна конструкция е тампона, но все пак
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Да нямаш крив мост?
                Алуминиев е моста... Колко може да се суче преди да се отчупи парче от нехо за 166 знам, че от този тампон се кривят, но той там е жарнирна връзка . На 156 не изглежда логично от него да се разкрачва, но както казах ще ги сменя и тях пък да видим.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                  Алуминиев е моста... Колко може да се суче преди да се отчупи парче от нехо за 166 знам, че от този тампон се кривят, но той там е жарнирна връзка . На 156 не изглежда логично от него да се разкрачва, но както казах ще ги сменя и тях пък да видим.
                  Аз ги знам мостовете. Но както джанта се криви така и мостът може малко да подаде. А при него мръдване с 1мм оказва доста ефект. Счупването идва при по-сериозни натоварвания

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Аз ги знам мостовете. Но както джанта се криви така и мостът може малко да подаде. А при него мръдване с 1мм оказва доста ефект. Счупването идва при по-сериозни натоварвания
                    Ако има някой който да ми каже на 100%, че е крив или ми даде за експеримента един от кола която са и прави гумите и моите се изправи от дясно ще го купя. Така да купувам части мостове и щанги не е готино гщфинансово първо смених тампоните понеже казаха, че е от тях, да старитр бяха доста разлепени, после били меки и смених цели щанги, резултат никакъв...

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                      Ако има някой който да ми каже на 100%, че е крив или ми даде за експеримента един от кола която са и прави гумите и моите се изправи от дясно ще го купя. Така да купувам части мостове и щанги не е готино гщфинансово първо смених тампоните понеже казаха, че е от тях, да старитр бяха доста разлепени, после били меки и смених цели щанги, резултат никакъв...
                      Аз не ти казвам да купуваш нищо!!! Първо иди на ходова част със задница и публикувай листинга тук. После ще умуваме

                      Comment


                      • #56
                        Абе мост....шенкела е крив.От удар.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                          Абе мост....шенкела е крив.От удар.
                          Кое по-точно отзад?
                          Last edited by Alex_26; d.m.y г., 11:54.

                          Comment


                          • #58
                            Ще пробвам с един шенкел от някоя морга, ако няма положителен ефект ще им го върна.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                              Ще пробвам с един шенкел от някоя морга, ако няма положителен ефект ще им го върна.
                              На кое по-точно отзад казваш шенкел? Това ли STEERING KNUCKLE? То него не можеш да го изкривиш
                              Last edited by Alex_26; d.m.y г., 20:25.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                На кое по-точно отзад казваш шенкел? Това ли STEERING KNUCKLE? То него не можеш да го изкривиш
                                Може ,нищо че изглежда масивно .

                                ---------- Post added at 20:53 ---------- Previous post was at 20:47 ----------

                                Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                                Ще пробвам с един шенкел от някоя морга, ако няма положителен ефект ще им го върна.
                                Виж си и амортисьора да не е крив леко в основата където се захваща за шенкела .
                                Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X